İstanbul Turizm Fuarı, büyüyen taleple 2025’te 3. kez yeniden zirvede 25-26 Eylül 2025’te Turizm Sektörü En Üst Düzeyde Bir Araya Geliyor

25-26 Eylül 2025’te Turizm Sektörü En Üst Düzeyde Buluşuyor

“Network ve iş bağlantıları yapmaya hazır mısınız?” şiarıyla yola çıkan İstanbul Turizm Fuarı, 25-26 Eylül 2025 tarihlerinde Yenikapı – Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde 3. kez kapılarını açıyor. Türkiye ve dünyadaki turizm profesyonellerini bir araya getirerek yeni iş birliklerinin oluşmasına imkan sağlayan fuar, aynı zamanda yeni ürün ve hizmetlerin tanıtımının yapılacağı geniş bir platform yaratmaya devam ediyor. B2B odaklı ve sadece profesyonellere açık olan fuar, otel-acenta kontratları için tam anlamıyla bir buluşma noktası olacak. Fuar kapsamında gerçekleştirilecek Turizm Zirvesi, Travel Tech ve Gastro Zirvesi, sektöre yeni trendler ve vizyonlar kazandırarak profesyonellere ilham verecek. Fuarın ilk günü akşamı düzenlenecek olan ITF Gala Party ise eğlencenin zirveye taşındığı unutulmaz bir deneyim sunacak.

Yenikapı-Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi

Fuara artan talep doğrultusunda, 10.000 m²’lik bir alana sahip Yenikapı – Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde daha fazla katılımcı ve ziyaretçiyi ağırlamaya başlayan İstanbul Turizm Fuarı, turizm profesyonellerinin buluşma noktası haline geldi. Yenikapı – Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi, 2025 yılında 3. kez İstanbul Turizm Fuarı katılımcılarını ağırlamaya hazırlanıyor.

Yeni Konsepti İle Katılımcılara Zaman ve Maliyet Avantajı Sağlıyor

Sektör temsilcilerinin fuar katılımları, tek tip konseptte hazırlanan stantlarla gerçekleştirilecek. Katılımcı firmalar için gerekli tüm dekor, teknik altyapı, toplantı odaları, baskı hizmetleri ve halı gibi detaylar anahtar teslim olarak sunulacak. Böylece firmaların, daha ekonomik ve şık bir stantla fuarda yer alması sağlanacak. Bu sistem, firmalar arasındaki stant rekabetini ortadan kaldırırken, katılımcıların stant hazırlıkları için harcayacakları zaman ve maliyet avantajı sunacak. Stantlar, 12 m²’den 500 m²’ye kadar her alan için esnek çözümlerle sunulabilecek.

Profesyonel Hosted Buyer Programı ve Randevu Sistemi

Hedef pazarlardan ağırlanacak hosted buyerlar, fuar katılımcılarıyla stantlarında gerçekleştirecekleri B2B toplantıları sayesinde iş hacimlerini artıracak. Uluslararası tur operatörleri, outgoing acentaları, luxury travel ve incentive firmalarından oluşan satın alıcılar, fuar katılımcılarıyla online randevu sistemi üzerinden görüşme fırsatı bulacak. Bu sayede, katılımcılar hedefledikleri iş ortaklarıyla daha verimli ve etkili bir şekilde bir araya gelecek.

Ayrıca, istanbulturizmfuari.com.tr adresi üzerinden ziyaretçi kaydı oluşturan sektör temsilcileri de stant açan fuar katılımcılarından randevu alabilecek.

37 Ülkeden Profesyonel Ziyaretçi ile Küresel İşbirlikleri ve Yeni Ticari Fırsatlar İçin Buluşma Noktası

İstanbul Turizm Fuarı, dünyadan ve Türkiye’den turizm profesyonellerini, otelleri, ülkeleri, tur operatörlerini, acentaları, kruvaziyer firmalarını, havayollarını, servis sağlayıcılarını, MICE profesyonellerini ve diplomatik temsilcileri bir araya getirerek, 220 katılımcı firma ve 15 binin üzerinde turizm profesyonelini buluşturmayı hedefliyor. Sadece turizm sektöründe faaliyet gösteren profesyonellerin katılacağı fuarda, online randevu sistemi üzerinden planlanan randevular ve B2B görüşmeler ile özel işbirliklerine imza atılması bekleniyor. Büyük bir ticari hacim yaratması hedeflenen fuarın, güçlü işbirliklerinin de başlangıç noktası olması öngörülüyor.

Turizm Zirvesi, Travel Tech ve Gastro Zirvesi

Ulusal ve uluslararası konuşmacılarla gerçekleştirilecek “Turizm Zirvesi”nde yeni trendler ele alınacak, 2025 turizm sezonu değerlendirilecek ve 2026 beklentileri masaya yatırılacak.

Seyahat Teknolojileri Zirvesi’nde son trendler ve gelişmeler tartışılırken, Gastro Zirvesi’nde dünyaca ünlü şeflerle gastronomi dünyası mercek altına alınacak. İTF 2025, bu zirvelerle sektöre yön vermeye devam edecek.

İstanbul Turizm Fuarının Katkıları Neler Olacak?

  • Fuar sadece sektör profesyonellerine yönelik olacak
  • Kontrat dönemi olması dolayısıyla otel-acente kontratları için mükemmel bir zamanlama fırsatı sunacak
  • Erken rezervasyon kampanyalarının başlangıç dönemi olması sebebiyle tüm markaların kampanyalarını aynı anda duyurmasını sağlayacak
  • Uluslararası önemli acenteler ve tur operatörleri, karar verici satın alıcı olarak fuarda yer alacak
  • Fuar için özel olarak hazırlanan B2B platform üzerinden sadece (karar verici – satın alıcı) hosted buyerlar ile değil, profesyonel ziyaretçiler ile de B2B toplantılar yapılabilecek
  • Ulusal ve Uluslararası konuşmacılar ile gerçekleştirilecek ‘’Turizm Zirvesi, Travel Tech ve Gastro Zirvesi’’ ile yeni trendler ele alınacak ve 2025 turizm sezonu değerlendirmesi ile 2026 beklentiler masaya yatırılacak
  • Fuarın ilk gün gerçekleştirilecek ITF Gala Party katılımcılar için eşsiz bir deneyim olacak ve eğlenirken networking devam ediyor olacak

Kaynak: BYZHA Beyaz Haber Ajansı

Related Posts

Maaş ödemelerinde yeni dönem! İşverenler dikkat: Tarih belli oldu

İş yerleri ve işletmelerinde İş Kanunu hükümlerinin uygulandığı işverenlerle üçüncü kişiler, Türkiye genelinde çalıştırdıkları işçi sayısının en az 3 olması halinde, işçilere aylık ödemeleri bankalar aracılığıyla ödeyecek. “Ücret, Prim, İkramiye ve …

Bayram öncesi sevindiren haber: Akaryakıta indirim geldi

Brent petrol ve kur hareketleri nedeni ile zam endileşesinin yaşandığı akaryakıt fiyatlarından sevindiren haber geldi. Kurban Bayramı tatili öncesi indirim haberi geldi. Otogazın litre fiyatında gece yarısından itibaren indirim gelmesi bekleniyor …

Son dakika: Enflasyon rakamları açıklandı

TÜİK Mayıs ayı enflasyon rakamlarını açıkladı. Buna göre aylık enflasyon yüzde 1.53 olurken yıllık enflasyon yüzde 35,41 olarak açıklandı.

Altın, bayram öncesi yeni zirveyi zorluyor!

Uluslararası piyasalarda yaşanan hareketlilik Türkiye’de de altın fiyatlarını etkiledi. Altın geçen hafta yer yer düşse de yeni haftaya yüksek başladı Geçen haftayı 4 binin üzerinde kapatan gram altın fiyatları yeni haftada ne durumda? Gram altın …

Yunanistan, Sırbistan, Azerbaycan, İsveç, Portekiz, İsviçre, BAE ve Avusturya’nın nüfusunu geçti: İşsizlik rekoru

Türkiye’de geniş tanımlı işsiz sayısı birçok ülkenin nüfusunu geçti. AB’de ortalama işsizlik oranı yüzde 11.6, Türkiye’de ise geniş tanımlı işsizlik oranı yüzde 32.2’ye ulaştı.

Emirates Hava Yolları’ndan 13 yıl aradan sonra bir ilk

Birleşik Arap Emirlikleri’nin (BAE) hava yolu şirketi Emirates, 2012 yılında askıya aldığı Suriye’nin başkenti Şam’a yönelik seferlerini, 16 Temmuz’da yeniden başlatacağını duyurdu.